lunes, 17 de octubre de 2011

Con vosotros no pienso en el día, en los detalles

Quan faig algo malament em paro a pensar en vosaltres i basta perquè em dongui conte del què faig, quan no sé què fer vosaltres em dieu què és millor, quan em sento perduda vosaltres em trobeu, quan tinc ganes de festa allà esteu vosaltres per acompanyar-me, quan vull plorar esteu aquí per secar-me les llàgrimes, quan sóc feliç multipliqueu la meva felicitat, quan no tinc ganes de res sabeu què fer per fer-me sentir bé, quan ho veig tot negre vosaltres ho canvieu tot de color blanc... Podem discutir cada dia, insultar-nos, tenir ganes de matar-nos, podem odiar-nos, però mai mai mai deixaria d'estimar-vos, i sé que sempre estareu aquí, perquè sou el més gran que hi ha, sou una part vital de mi, sou mitxa vida meva, sou increíbles.
"Amb vosaltres em vaig fen gran, ja no em passa pel cap res on no hi sou",
lo más grande hasta morir

No hay comentarios:

Publicar un comentario