lunes, 23 de enero de 2012

17 anys ja.. Com passa el temps, felicitats Dani ♥

Tota la vida amb tu, ens coneixem millor que ningú, ho sabem tot de nosaltres, si no estic bé saps què em passa, de seguida sé si tens ganes
de jugar a la play, saps qui m'agrada sense necessitat de dir-te el nom, saps de què tinc ganes nomes de mirar-me, sé quan fiques excuses per no anar al cole,.. Ho sabem tot, i cada dia vaig aprenent algo nou de tu. Perquè persones com tu no en queden, i sóc feliç de tenir-te al meu costat després de 17 anys, tu ets la única persona que porta amb mi des que vaig néixer, i sé que seguiràs aquí SEMPRE.. :') gràcies per tantes coses.. però sobre tot per no haver-me fallat mai, per existir, per ajudar-me a viure i per dónar-me els ànims que em dons per continuar. Són molts anys, i podries haver-me fallat o faltat alguna vegada, però mai ho has fet. Quan t'he necessitat has vingut correns a mi, amb tu puc confiar, em dons la seguretat que poques persones em donen, saps com fer-me sentir bé quan estic malament, m'aguantes quan més malament estic, em protegeixes, em cuides, m'animes, em dius la veritat encara que no la vulgui sentir,.. Ets qui m'ha vist plorar més, qui m'ha suportat més, qui m'ha pegat més:'), qui m'ha fet riure més, ets el millor amic que existeix! Tu saps que t'estimo més que a res, que per mi no hi ha ningú com tu, ets lu més gran.. Sempre estaré amb tu, ho sé, ho saps i ho sabem! Disfruta molt els 17, i forever al meu costat

No hay comentarios:

Publicar un comentario